sist uke var temaet bok, men jeg hadde hverken tid eller krefter til å gjøre noe da, så den får jeg ha til gode senere. men jeg SKAL gjøre det, lover!

denne uken var temaet eventyr. jeg har ikke tatt utgangspunkt i noe spesielt eventyr. dette er resultatet:

jeg gleder meg til vår og sommer, da kan jeg ta masse bilder ute og endelig ta i bruk skikkelig lys. nå blir nesten alle bildene tatt på rommet med blitzzz

denne uken skulle vi ta bilde inspirert av en sang. jeg ble inspirert av sangen mixtape av butch walker.
But you gave me the best mixtape I have
And even all the bad songs ain't so bad
I just wish there was so much more than that
About me and you
And even all the bad songs ain't so bad
I just wish there was so much more than that
About me and you
sjekk ut Iselin sitt bidrag her: iselinkvinnsland.blogg.no

jeg klarte å mekke sammen ett nytt bilde til prosjektet, men skal innrømme at jeg har en tørkeperiode når det kommer til kreativiteten min. men anyways - her er bilde for uke 2 i prosjektet til iselin og meg.
hennes bidrag kommer ut her: iselinkvinnsland.blogg.no

Iselin (www.iselinkvinnsland.blogg.no) og jeg har bestemt oss for å starte med et lite fotoprosjekt, hvor vi legger ut ett bilde hver uke som hører til et spesielt tema. Temaet i uke 1 er 'nyttårsforsett', og jeg bestemte meg for å ta bilde av det ene nyttårsforsettet mitt, nemlig "lese mer".
Jeg burde tatt meg bedre tid til redigeringen, men ettersom at jeg ikke har noe bra redigerings program får det bli med dette. Jeg får heller ha som mål å bli bedre i løpet av disse 52 ukene.
God natt!